Drby - František Koukolík
Odporúčané ponuky (4)
Drby - František Koukolík
Najlacnejšie ponuky (13)
Drby - František Koukolík
Popis produktu
Parametre produktu
Parametre produktu
Popis produktu
Nová kniha Františka Koukolíka Drby je určena širšímu okruhu čtenářů a pojednává o nejčastější a nejrozšířenější lidské činnosti ve všech dobách a místech. Společnost, v níž by si lidé nepovídali o jiných lidech, kteří u toho nejsou nebo nevědí, že se vypráví o nich, dosud nebyla nalezena. Co jsou drby, začínají v plném rozsahu chápat děti ve věkovém rozmezí osm až dvanáct let. Ženy a muži drbou stejně často, odlišné jsou však náměty jejich sdělení.
V textu knihy se dozvíme, jak drby vznikají, jaký mají vztah k našim emocím, jak a kdy začínají drbat děti, jaké jsou rozdíly v ženském a mužském drbání, jaké drby žijí v organizacích, jak drbou vědci a jak se do drbání zapojují sociální sítě, mezi jejichž temné stránky patří šíření záporných, stigmatizujících a nepravdivých drbů. Závěr knihy patří celebritám, které z drbů žijí stejně jako média, která tyto celebrity vyrábějí i ničí.
Obrana neexistuje. Jen jedna prastará moudrost Mlčeti zlato.
OBSAH
Předmluva * 1. Definice Definice drbů * Trojice zpravodajposluchačcíl * Naučení vezíra Ptahhotepa * Naučení Aniho * Bible. Starý zákon. Kniha přísloví * Záporné, neutrální a kladné drby * Vyprávění o čarodějnicích * Empirické studie a experimenty * Reputace * Drby i reputace jsou provázány se sociálním prostředím * Dějiny drbů * 2. Emoce a poznávání Osobní drby zaměřují pozornost, poskytují slast a lépe se pamatují * Drby ovlivňují zrakové hodnocení tváří lidí, které neznáme * Na základě nejednoznačných informací a bez ohledu na důvěryhodnost zdroje dokážeme jednoznačně soudit * Jáství neboli self má dva základní sociální rozměry * Agency i communion mají dvě fazety * Sociální a osobní Já * Sarkasmy * Když jsem cílem Já * Drby nectné a ctné * Mlčeti zlato * 3. Děti a dospívající Malé děti * Plné chápání * Dospívání * Co bys udělal? * 4. Ženy a muži Soutěž o muže * Závist * Atraktivita * 5. Organizace Vysoké ovlivnění emočním a sociálním obsahem * Drby mezi učiteli ve školách * Motivace lidí tvořících a šířících drby * Bumerang * Negativní drby, zamlčování znalostí vzájemné uznávání kvalit a důvěra * Drby, závist, pracovní cynismus * Negativní drby a ztráta tváře * Drby a spolupráce ve skupinách * Drby ovlivňují ulejváctví * Drby důvěrné * Drby týkající se práce výkon zvyšují i snižují, lidem je hůř v obou případech * Drby a morálka * Drby mezi vědci * 6. Sociální sítě * 7. Celebrity Kulturní fast food * Autor * Rejstřík
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Produkt zatiaľ nemá žiadne recenzie.